середу, 5 лютого 2014 р.

Модуль 8

              В цьому модулі я ознайомилась з класифікацієй інструментів оцінювання, а саме:
- за цілями призначення;
- за формою подання;
- відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання.
              Розібралась в формах оцінювання: критеріях та дискрипторах.
          За допомогою підказок у створенні власної  форми оцінювання я створила свою та запропонувала учням створити свою власну форму оцінювання під час групової  роботи.
            Із впровадженням системи оцінювання в навчальний процес, яка базується навколо навчальних портеб учнів, вони стають більш задіяними в усі процеси оцінювання. Дослідження  які вчитель проводить з учнями, чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів, також система оцінювання поліпшує якість навчання, бо охоплює вроботу весь клас.   

Немає коментарів:

Дописати коментар