вівторок, 11 лютого 2014 р.

Модуль 11


         Цей модуль допоміг мені перевірити складові мого портфоліо та оцінити здобуті знання та вміння. В майбутньому я обов’язково буду практично використовувати здобуті навички в своїй роботі та продовжуватиму вдосконалювати свої знання.  
        З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
        - формування у них навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів    
     - показати їм як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології під час підготовки до уроків, під час роботи над проектом.
     Я навчилася створювати свій блог, вести свою сторінку, створювати презентації та публікації, створювати стенгазет
и та онлайн-опитування.
    

Немає коментарів:

Дописати коментар